TÄPPT.

När Johan gick på jobbet imorse vid halv 6 kunde jag inte somna om. Jag var/ÄR totalt täppt i näsan och kan inte andas genom näsan, och min nässpray är slut. Har inte orkar gått på apoteket än, tänkte göra det snart.
Jag måste få ett slut på det här, jag tänkte trappa ner, och inte bara sluta påengång!
Tänkte bara ta lite spray innan jag lägger mig och när jag vaknar på natten, strunta i den helt under dagen. Och sedan succesivt trappa ner, jag tror det kommer gå bra=) Med den rätta viljan så .. . .


Idag ska jag räkna matte, tio tal, sedan göra ngt annat, sedan tio tal till... ja, hålla på så tills ikväll då jag går och lägger mig. Det är ju så fruktansvärt tråkigt och innan man sätter sig så grämer man sig så nå otroligt...puh!


Igår hade vi besök av mammi, pappi o syrran =) Bjöd dom på kaffe o bulle, himla mysigt att ha dom här =)


Nej, nu ska jag gå till matteboken... snart!

Kommentarer
Postat av: Malin

hehe okej :) visste inte hur många malin du känner ^^ Men då ska jag fixa det där så fort jag får tid :) Puss!

2008-11-18 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback