Lördag.

Mkt trevligt igår, jag skrev södra berget, men jag skulle skriva nordichallen, hehe!
Kanske inte direkt va en julshow, nån annan slags show =D`??! Men de va trevligt, mkt trevligt.

Vi hann med birsta också. Jag köpte en ursöt dress till lillen, bruna byxor och en munkjacka till i brun/vit, fläckig och på luvan va de små öron på, så himla söt!


Ikväll blire tvspel och chips och tv... Elin kommer också en sväng, mys!

Blev inga lockar i håret, det blev bara en vanlig uppsättning... =) Nu kommer lite ego bilder, jag kunde inte bestämma mig för vilken av dom jag skulle ta, varken av egobilderna eller lillmagen, så ni får allihopa =) Magen växer så det knakar, v.27 nu =)















Kommentarer
Postat av: Elin

Men herre jävla gud! :) Du har en bäbis i magen!

Jag undrar om det egentligen finns något som är finare än en bebismage?

Postat av: Emelie

hallåå, du är utmanad. Kolla min blogg får du se.



=)



Fin fiin magen=) kram

2008-11-15 @ 20:25:29
URL: http://emelienorinstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback