Gästbloggare

Ja, denna vecka är jag gästbloggare på pamamba.tk ! Ni kan gå in och läsa där om ni vill också=)


Fan, jag vaknar skit tidigt varje morgon nu för tiden... vad ska man göra nu liksom? Johan kommer inte hem på lunch fören tio ändå... puh! Lillen är vaken iaf, jag behöver bara titta ner på magen för att se det... magen petar utåt på ena sidan varannan sekund =P Och det kitlas... =D



Igår va Johanna här på kaffe, tror vi satt och surra i två timmar... vi har alltid mkt att prata om!!! Hon står mig varmt om hjärtat... alltid gjort och kommer alltid göra =)
Va även på vårdcentralen igår och fixade lite saker, SKÖNT.... och det firades med pepparkakor och mjölk =P Fasiken, jag är sugen på det nu med... men hur bra är det p¨å en skala ett till tio... nej jag tänkte väl det!


Snart är det dags för advents pynt..JAG LÄNGTAR! Jag har varit duktig att plocka mossa ute i skogen och rensat den, så här behövs inte köpa nån mossa för att sätta i advents ljusstaken, vet inte om jag har skrivit om det? Jag är nog lite stolt över att jag har gjort de =P Känns så vuxet...
Sen alla ljusstakar som ska upp, och lite tomtar... oj va roligt... i love it!

Nej, nu ska jag nog se lite på nyhetsmorgon... och kanske unna mig EN pepparkaka...hmmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback