God Morgon

Idag tog jag mig friheten att sova extra länge!=) Kände mig så duktig på tentan igår så jag unnade mig det =) Jag har också hunnit med att ringa Helex och bokat två tider, en tid med en tränings coach och en tid med en kostrådgivare. Har lagt ner ganska mkt pengar på det här, så nu jävlar måste jag hålla i det =)

Idag ska jag "stor" handla mat, fick pengar ifrån csn idag, men bara halva, eftersom vi bara går till 3 juni. Tänkte också göra upp en ekonomi-plan för den här månaden. Som tur va så hade jag jobbat lite också, men de blir ändå lite pengar att röra sig med. Men det ska nog ordna sig.

Johan skulle egentligen va hemma i Ånge i helgen, men han kunde inte hålla sig =) Så han kommer ner hit ikväll med tåget =) Vi ska spela tvspel tills vi stupar!! =D Sen imorgon jobbar jag hela dagen och kvällen, har delad tur.

Till ngt helt annat.... Jag va in på SaturnReturn på Internet igår och beställde två coola saker tills vi ska åka med båten!=D Nästa helg. Kommer spelas trance,techno, hardstyle, psy... you name it! JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!! Outfiten som jag hade tänkt har jag dessvärre inte råd med, så jag får slänga ihop ngt svart coolt ändå! Temat är nämligen "Black and White. Detta har jag beställt;

Boots covers


diamanter



Näe, nu ska jag slänga mig i duschen och göra mig fin och sedan bege mig till jobbet och hämta mitt sommar-schema och sedan ska jag på affärn!

Trevlig helg allesammans=)

Kommentarer
Postat av: Emmis

Hej! Varför har du bytt blogg? hoppas allt är bra.puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback