Mhmmm

Har legat i sängen till nästan två idag. Är helt slut i hela kroppen.
Tvingade mig själv upp, knaprade på en halv hårdbrödmacka och vatten (?), fick inte i mig mer. Och sedan vandrade jag bort med tunga steg till tvättstugan, haha.... Låter som att jag lever ett liv i misär, men så är det absolut inte =)


Ja, idag tänkte jag försöka mig på korv, makaroner och ketchup, det är enda maträtten som jag kan tänka på utan att må illa. Sååå jag hoppas det går ner.


Usch hur jag ser ut i håret, slitna toppar och världens utväxt, jag har blekt sönder mitt hår och vill inte göra det ngt mer!! Så jag går bara och grubblar på vad jag ska hitta på med håret? Lugg har jag funderat på många gånger, men jag brukar alltid ångra mig efter att jag klippt det, åsså ser man rundare ut i ansiktet, fast samtidigt så är det ju gulligt med lugg... Sedan skulle jag vilja ha en massa slingor i, både mörka och ljusa....
Men sen har ju vi även det... är det bara jag som tycker det är läskigt dyrt att gå till frissan???? Nästan 2000 spänn för klippning och färgning.... hua! Men snart ska jag smälla till.... =)


Sen ska jag även till tandläkarn i veckan, borra två hål, få en bettskena och beställa tid för blekning...OJ vad billigt de kommer att bli. Jag har gnisslat sönder mina fina vita tänder =/ Och efter att jag har gnisslat bort flisor så blir det missfärgningar.... Vad trevligt livet kan vara ibland....

Bjuder på en bild sen midsommar....





Wellwell... nu ska jag hänga tvätt. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Helené

Söt du är :)



Hoppas du får i dej nåe ätbart iaf, tänker på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback