Jag säger då det. . .

Och inte mer än så!


Jobbat idag, blev inte många timmars sömn inatt innan väckarklockan ringde och det var daxs för jobb!!


Nu har vi varit nere på stan och ätit glass, myst i solen, varit på apoteket och handlat mat tills ikväll... då vi tänkte mysa till det lite!=) ÅÅÅÅÅÅÅ vi har fått en lägenhet, tralalalallala.... en 3:a... och vi får flytta in hur fort som helst, hur bra är inte det?!?!?!??!?!? En massa jag måste styra upp nu, med min lägenhet och allt, byte av skola (kanske) och ngt annat extra jobb, sälja mitt kort på Helex...Nån som vill köpa det??

Jag och hjärtat ska iallafall på IKEA denna vecka och titta ut en säng vi ska köpa... och lite annat smått och gott... =)

Ikväll blire tacos och film, bara jag & Johan . . . Och jag är ledig i 2 dagar... hur skönt är inte det??
Imorgon kanske det blir bad för oss, med Maria och Micke!!!
Nu ska jag lägga mig i sängen och vila och lyssna på min otroligt söta pojkvän som står och förbereder maten inne i köket =D


Btw, så har jag min mobil i Ljungaverk, om ni har försökt fått tag på mig, ring Johan istället!=)


Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback