Jag är.

När jag bodde i Huddik insåg jag så himla mkt om mig själv, hur jag är som person, vad andra anser om mig, vad jag har för sidor, svaga som starka. Jag kom till insikt med vad jag gillar, vad jag har för intressen...
Jag insåg vad som är bra för mig, och vad som inte är bra.

Jag trodde jag aldrig skulle säga det, men jag är fasiken en liten av en naturmänniska. Då vi gick på långa skogspromenader, satt nere vid havet och mediterade så hände ngt i kroppen på mig. Jag verkligen älskar naturen. Det är ngt som händer med en, ngt som man inte kan förklara.



Jag vill börja gå skogspromenader, vid vatten med riktiga gympadojjer och sköna kläder. Jag längtar efter hösten nu, då alla fina färger kommer. Förra hösten va tamme tusen första gången jag såg och upptäckte hur fint det blir under den årstiden.
Jag gillar hösten som tusan!!


Har ni prövat frigörande dans? Det häftigaste jag har vart med om iaf, testa det om ni inte har gjort det.
Samma sak med akupunktur, känns som att man lyfter från brädan man ligger på, och är i "dvala" i en timme, grymt avkopplande och man sover som en gud kommande natt.




Nej, nu ska jag försöka få mig lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback