Inge roligt =(

Sitter här alldeles ensammen, har verkligen skit tråkigt och är rastlös. Känner de där springet i benen hela tiden, springer mellan datorn, tven & kylskåpet... Johan är och festar och repar med bandet sitt... dom ringde nyss och körde en truddilutt för mig!=)

Men ska jag va ärlig så vill jag att han ska komma hem nu =( åååååååååååhhh!!!!!! Jag är inge duktig på att sysselsätta mig själv!! Och ingenting e roligt utan Johan heller....


Jag har handlat en del idag iaf.... de va ju skoj!


Har kikat lite på faddergalan ikv, och det håller fortfarande på... men jag tror jag ska krypa ner under täcket istället ...

Kommentarer
Postat av: PAPPI

Natti natti Love you

2008-12-13 @ 21:33:33
Postat av: Johan

Vad jag än hittar på så jag har inte ens hälften så roligt utan dig. Jag är hellre sjösatt på en sten i känne med dig än på en jorden runt resa med någon annan.

2008-12-15 @ 11:12:26
Postat av: Johan

Vad jag än hittar på så jag har inte ens hälften så roligt utan dig. Jag är hellre sjösatt på en sten i känne med dig än på en jorden runt resa med någon annan.

2008-12-15 @ 11:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback