2011

Då var julen och nyår över, jag får alltid ångest när den är slut, och värre ångest när man tar bort alla julsaker, blir så tomt överallt, nåja, än är den inte helt slut!:)

Troy har fått så sjukt mkt julklappar, vet inte riktigt vad han ska få när han fyller år i feberuari. Favoriten är nog köket, rushkanan och hunden som går runt och skäller.


Jag själv fick bla ett nintendo wii fit spel av min älskade Johan! Skit fränt, man står på en platta och den känner av vilken hållning du har, vad du väger, den känner av hur du står i kroppen, om du har lutning osv... räknar ut BMI räknar ut hur gammal man är i kroppen, jag va 33... alltså 10 år äldre, haha... men jag kan ju skylla på att jag är gravid :) Sen kunde man lägga upp träningsprogram efter eget önskemål så får man tips och råd, åsså kan man träna massa olika saker, skit fränt verkligen och bra för mig när Johan är borta och jag inte kan träna så funkar ju den däre prefekt :) Sen följde det även med ett till spel, tennis, basket, golf, boxning med mera!
Sedan fick jag en skit fin tröja och hemmaspa prylar, klocka, presentkort på boom o birstacity, pengar, presentkort på makeupstore, kläder, nytt till min julservis, tavla, strumpor med mera.


Nyåret va lungt, åt 3 rätters middag hos mamma o pappa, sjukt gott, spelade spel och myste på.


Vad har hänt 2010 då?

Jag gjorde högskoleprovet, pluggade klart och fick högsta betyg på allt (stolt), gick ner mina 30 gravkg plus 10 till, blev gravid, gick upp 10kg fort igen :P, Troy började på dagis, Johan fick fast anställning på railcom i Norge.. har säkert glömt något.

2011 Kommer vi få vårat andra barn, vi kommer förhoppningsvis bo i Sundsvall, jag kommer vara mammaledig och vi kommer leva lyckliga och kära hela familjen, alla FYRA :)


God Natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback