Snälla du!

Varför fortsätter du att ljuga mig rätt i ansiktet? Inse att dina vänner och din familj bara vill dig väl, tror du alla vi gör saker för att vi hatar dig? Nej, för att vi älskar dig. Snälla, vakna upp och se på ditt liv, är ditt liv det du vill det ska vara? Varför inte omge sig av människor som älskar en?
Jag har inte sagt att det är lätt, men varför ge mig kalla handen och taggarna utåt när jag bara vill väl? Är jag inte värd mer än så? Är jag bara värd att snackas skit om, gillar du att ljuga för mig? Eller har det blivit en sån vana som du inte kan bryta?
Det är inte bara jag som vill ruska om dig så att du VAKNAR.... Kanske ta lite ansvar?
Och du!!!!! Saker och ting ordnar sig inte jämt av sig själv, man kanske måste jobba lite på sitt eget betéende för att det SKA ORDNA sig.


”Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback