It´s over!


Jag har inte varit någon ängel, snarare tvärtom, en riktigt odåga, jag vet, MEN jag har gjort ngt åt det, något som det krävs jävligt mkt mod och vilja för. Jag har fått sota för det jag har gjort.
Jag har gjort illa min familj ngt fruktansvärt , MEN återigen, jag gjorde ngt åt det och mer än så kan jag inte göra.

Jag har sagt förlåt 2090398230 gånger, jag har fått stå mitt kast.
Vad mer ska jag göra? Hur många år ska det ältas?? När människor inte kan släppa det förflutna,inte vill prata med någon eller prata om ngt överhuvudtaget så är det inte mitt fel.


Va bitter, va arg, va förbannad, va dryg, va uppkäftig, spela tuff, gör va fan du vill, men räkna inte med mig längre. Det du gör kommer skada dig mer än vad det skadar mig i längden.


Och en sak till ska du veta, jag är fan i mig den enda som är rak på sak även om det gör ont att höra sanningen, men varför ska man dalta? Jag är trött på att få ta skit när jag försöker göra det rätta!

Jag är jävligt trött på människor som ska tysta ner saker och ting, människor som man inte kan säga ngt åt, människor som ska ha en sån jävla fin fasad och inte ska prata om nånting! Jag är jävligt trött på människor som blundar för problem och skriker rakt ut om man tar upp ngt!

Från och med nu håller jag käften, va så säker! Jag öppnar min mun om mina farhågor besannas... det som kommer komma från min mun då är... VAD VAR DET JAG SA?




It´s over!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback