Gravid.

Gravid är just vad jag är. Önskar jag kunde säga att det känns underbart, men jag mår illa konstant, 24 timmar om dygnet. Önskar jag kunde kräkas mer än vad jag gör, så vore det inte lika jobbigt (?) Men jag vet att det går över, tack o lov, om nån månad sådär :)

Vad har jag gjort sen sist? Jag har varit och tittat på Volbeat, och ojojoj vad bra dom va! Men förbanden, haha jag tycker det är så dåligt så det är patetiskt. Jag skämdes, helt seriöst. Bland det värsta jag har hört. Det är inte sång, man hör ingenting av vad de sjunger, de enda man hör är vrål och grymtningar, så länge dom inte "sjunger" kan melodin vara helt OK. Pappa bjöd mig o syster både på konsert och mat innan, himla trevligt :) I fredags åkte jag ner till stan, plockade upp Emma och vi for ut till Birsta. Handlade en ny åkpåse till Troy, självlysande pyamas, smink åt mig sj & ett par leggings. Därefter storhandlade vi mat. Sedan brummade jag hem. Kul att få lite egentid med Emmis, inte varje dag precis ;)
Igår gjorde jag högskoleprovet, gick sjukt fort och jag tyckte det kändes bra, spännande när resultatet kommer om cirka en månad.

Nu har Johan åkt på jobbet i vanlig ordning, lilltroyye sover och jag sitter här. I veckan har vi inte mkt planerat.

Måndag; Skola & dagis
Tisdag; Skola & dagis
Onsdag; MVC, läkarn för att försöka känna i vilken vecka jag är i.
Torsdag; Fixa utväxten nere hos Emelie, packa, packa, packa, Johan kommer hem.
Fredag; Hoppa på tåget kl 7 och åka ner till sthlm. Shoppa, äta gott och mysa på hotellet :)
Lördag; Förmodligen skansen, strosa runt och mysa :)
Söndag; Åka hem igen och Johan åker tillbaka till jobbet.




Nej, nu ska jag försöka äta ngt och även försöka behålla det.


Btw, fin blogg jag har va?:)

Kommentarer
Postat av: Helené

Men älskade du, grattis till en till lite buse! :) så kul! Mindre kul att du mår som du mår.. Hoppas de blir bättre snarast! :)



Postat av: tina

Hej och Grattis :)Din blogg har ju blivit superfin, jag vill också börja blogga igen men tycker det är tråkigt för att bloggen är så ful och trist.. Har du gjort den själv eller har någon hjälpt dig?

2010-10-28 @ 08:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback