Stackars Troy!

Jag hade läkartid 9 imorse. Johan har jobbat natten så jag tog med mig Troy.
Dom senaste gångerna vi har varit på BVC med Troy har han blivit ledsen redan i väntrummet. Han måste ju minnas att det inte va nå roligt när man gick hit- för att ta sprutor. Han kan ju inte just minnas sprutorna, men han måste ju minnas miljön och att de va otäckt.

Imorse, redan när vi gick in genom dörrerna på vårdcentralen, började läppen darra på han. När läkarn kom ut och hämtade oss, förvandlas smågrinit till fullkomligt vansinnes-skrik. Han klamrar sig fast på mig, håller mig HÅRT runt om halsen och jag känner att han är livrädd och har panik. Troy skrek och va skräckslagen under hela tiden vi va där inne, jag och läkarn fick skrika åt varann för att höra vad vi sa.

Jag tycker så himla synd om Troy, att han ska behöva vara så rädd, han är verkligen totalt livrädd för läkare, eller vårdcentralen överhuvudtaget. Synd att det har blivit så :( Mammas lilla gofis.
Vi hann inte mer än att nudda kudden så somnade han helt utslagen, mammas lillagois.


Idag ska jag träna, och ikväll ska vi äta nån god mat och bara mysa, hela våran lilla familj. Imorgon ska vi åka  upp till Östersund och baaada :) De gillar Dojjen :)
Och på Söndag ska jag på Södra Berget och få en massa olika behandlingar och massage, HEEELA långa dagen :P Det ska bli sååå SKÖNT!
Så ser våran helg ut.

Nej nu ska jag ta och plocka undan lite här.


Hejdå.



Känns skönt att jag tog de här beslutet, skulle ha gjort de förlängesen...

Kommentarer
Postat av: elin

Läkarbesök? vad har hänt?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback