Skön dag!

Idag vid tio packade jag o troy in oss i bilen och åkte ner till min farmor som har fyllt år. Troy somnade i bilen påväg ner, så när vi kom fram lyfte jag över han till vagnen och där sov han en timme :)

När han vakna åt vi lunch, vi blev bjuden på fisksoppa, ytterst god!:) Blev kvar där till klockan två.
Sedan brummade vi hem. Hemma somnade troy, han va sååå trött! Sen busade vi och plockade undan lite.
Därefter kom pappan hem, han tog över och jag begav mig ner på träningshuset och sprang/joggade omvartannat i en timme. Dra mig baklänges vad jag har ont i fötterna nu. Jag har vattenblåsar på småtårna och under fötterna, och stortånaglarna är alldeles blå:( Det gör sååå ont. Jag måste köpa riktiga löparskor, då jag har tänkt börja springa nu till våren, springer inte en meter i dom skorna jag har.

Troy har tagit flera steg nu idag och igår utan att hålla i sig. Han gjorde det när han va 10månader också, men sen har det inte blivit mer. Han är så feg trollungen :) Tror han är rädd sen han for rätt in i bordet så näsblon spruta :(
Men nu börjar det ta sig, men det är ingen brådska, det kommer när det kommer. Sen går han runt och skriker/pratar DADADA, DA? DA? DAAAAAAAAAAAADAAAAAAAAAAAADA, DA DA? DA?  hahaha, det låter sååå gulligt. Men det har han gjort ett bra tag :)
Nu går han även runt och säger mamma maaammaa mamma mamma...gullungen :) Och klättrar ÖVERALLT... å¨hyllor, på spisen (!), sängborden, toaletten, trappor... som igår när vi va nere i tvättstugan, så hade han både vantar och tossor på sig, som är hala...så kröp han ut från tvättstugan, jag tyckte att han kröp in till rummet bredvid...men så blev de så tyst..så jag går ut...då har ungen klättrar upp för trappen och sitter där och flinar....trodde hjärtat mitt skulle stanna, minst sagt! Hujeda mig!



Till helgen ska vi åka ner till Sundsvall är det tänkt. Mamma o pappa är bortresta så vi är själva i lägenheten, plus syrran då:)

Fredag; Åka ner lagomt till lunch, åka till Therese och hälsa på o fika o surra :) Sen på kvällen har jag tänkt plugga, ska göra ett stort arbete, usch.
Lördag; Hämtar vi upp Johan på tåget, åker ut till Birsta och blir där hela dagen är det tänkt. Ska handla skor, tunnare mössa och en vårjacka åt Troy. Och nå kläder åt mig, alla kläder jag har nu är för stor, exakt alla förutom ett par jeans, kul? Näe. Sen ska vi hinna med drakborgen också :) På eftermiddagen tänkte jag hinna med ett spinningpass på ego. På kvällen ska vi äta nå gott, se en bra film och mysa hela familjen :) <3
Söndag; Ta en promenad ner på stan, och hoppas på finväder. Ta en fika innan vi åker hem.


Så ser våran helg ut, vill ha helg NU!


Försökte lägga upp ett videoinlägg men de gick inte? Försöker en annan dag istället.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Bra jobbat bruden :)

Härligt att du varierar din träning och inte bara spinning :)

Längtar efter våren och lite mer värme nu och asfalt!!! mysiga stigar i skogen att springa på!

Lägg pengar på löparskor, det är som en dröm!!

Kan vi kanske ta en o annan tur ilag till våren.. kram Bea

2010-03-24 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback