Mycket gnäll idag!

Ja, förra helgen så blev det inget bad, troyyens snor bara rann så vi hoppa det. Vi åkte ner till Johans mamma o Lasse och satte oss på isen och pimplade och grillade korv i det härliga vädret istället. Dojjen åkte skoter för första gången vilket uppskattades. Han satt blixtstilla och mös utav bara den, tillslut somnade han, lillgofisen! De va hur mysigt som helst.

Denna vecka har varit seg, har inte gjort ett skit... Försökt tagit oss iväg på stor och liten men Troy har somnat då vi varit tio meter ifrån dörren...så det har inte blivit av. Han har sin sovtid precis där också, så det blir ännu svårare.

Denna helg ser ut...

Fredag; Mysa på hela familjen. Göra fisk/skaldjurs soppa igen :) Se en bra film!
Lördag; Satsa på badhuset i östersund igen, om dojjens snor slutar rinna, har vart bra hela veckan men så satte de igång igår igen.
Söndag; Inget spec... bara va!


Tror det är fler tänder på G på lille man, otroligt gnällig hela dagarna, otroligt mammig, äter jätte dåligt och dregglet rinner som bara den.... Tror de iaf!!!



Annars är det inget spec som hänt tro ja? Jo, vi ska boka utlandsresa förresten! Blir nog Tunisien, har aldrig vart där. Nån som vart där?? Och vi har bestämt oss för all inclusive, så vi får det så bekvämt som möjligt :) hehe. Tänker åka i slutet på augusti, så sommarn blir lite längre åsså hinner man spara pengar ett tag!:) GUD så jag LÄNGTAR!


Nej, vet ni vad... nu ska jag skriva en bokrecention, har läst en SKITTRÅKIG bok på 356 sidor, har aldrig läst en sån lång nångång, haha!


Hare bra!

Kommentarer
Postat av: ★ Twixy ★

Hoppas ni kommer iväg på Lördag i stället då =)

Postat av: elin

Jag har faktiskt varit i tunisen.. men jag var runt 8 år då så jag har inte så stor koll på hur de var.. men jag tyckte inte om maten iaf! :-D haha!

2010-03-12 @ 15:17:31
URL: http://ejlins.blogg.se/
Postat av: Emma

ååå gud så härligt med en utomlandstripp =) Ett tips bara så du itne råkar ut för samma sak som mamma och pappa när dom åkte till Egypten på sånt där all inclusive 2008.. Jag kommer bara ihåg två saker och det var att glass var bara gratis för barn, mat och öl var gratis mellan vissa tider. Så kolla upp riktigt noga att det är all inclusive när som helst och inte mellan vissa tider =)

2010-03-13 @ 19:39:53
URL: http://emmish.bloggsida
Postat av: Daniel

Kolla in min blogg http://veckansorfil.blogg.se ...eller inte.jag bryr mig inte,eller jo...det gör jag. jag sitter ju här och skriver ut kommentarer. eller gör jag det? äh,vi tar en öl tillsammans och kollar på FightClub istället...

2010-03-13 @ 19:59:32
URL: http://veckansorfil.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kolla in min blogg http://veckansorfil.blogg.se ...eller inte.jag bryr mig inte,eller jo...det gör jag. jag sitter ju här och skriver ut kommentarer. eller gör jag det? äh,vi tar en öl tillsammans och kollar på FightClub istället...

2010-03-13 @ 20:01:35
URL: http://veckansorfil.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag har varit i tunisien och ni kommer inte att ångra er!

Hotellen var jättebra, maten var dock lite smaklös, men allt är billigt och alla är väldigt trevliga =)

Finns mycket roliga aktiviteter att göra.

Vi åkte iväg på en lång busstur med många platser att se och uppleva som bland annat rida kamel.

Vi åkte även piratskepp vilket lilleman säkert skulle gilla.

Vi var även på en djurpark och vädret var toppen!



Rekommenderas!

2010-03-18 @ 12:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback