Målvikt!

Men äntligen, är jag nere på min målvikt, 60kg! Det har varit mkt slit kan jag säga, men de vare värt, dubbelt upp. Nu kommer det svåra att hålla vikten. Men bara man äter som man ska och tränar regelbundet så ska det nog gå bra!
Ikväll körde jag både Indoor walking 45min & intensiv spinning 55min, jag va helt död efteråt kan jag lova, men ack så skönt. Man får ju en sån jäkla kick! Älskar känslan när man har tränat!


Troy och jag har varit i lekparken och gungat idag i de fina vädret :) Himla mysigt va de! Sen har vi busat på en massa.
Imorgon vette tusan vad vi ska hitta på, hälsa på min farmor som fyller år idag kanske? Gud jag måste komma ihåg och ringa henne sen!!!!


Nej, nu ska jag borsta tänderna och lägga mig bredvid min älskade prins och sova! Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: ellinor

DUKTIG är vad du är!!

2010-03-23 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback