Klättrar

...snart klättrar jag på väggarna. Seriöst.
Jag känner i princip knappt nån här, tycker synd om Troy som aldrig får träffa andra barn. Och för det andra finns det INGET att göra här, ska man göra ngt får man åka minst 20 mil.


Jag vill flytta och det är NU! Kikade runt lite och såg ett jätte fint radhus i Sundsvall som va till uthyrning... det hade passat oss helt perfekt, en större trea med en liten gräsmatta... Önskar vi kunde ta vårt pick och pack och flytta imorgon, helst igår... Men det går ju inte...


Tänk om vi hade bott i stan nu, då hade vi åkt o badat efter lunch.. och efter badet hade vi åkt och hälsat på hos mamma/mormor.... men näe, vi får sitta här i lägenheten och bli rastlösa, både jag o Troy.





Annars då? Troy blev elva månader i söndags, mindre än 1 månad kvar tills han blir ett år, ETT ÅR! Mammas lilla storkillen!!!!!
Jag har skrivit in mig på komvux igen, läser upp gymnasiebetygen, och målet är att söka in till högskola nästa vår. Vill man så går det. Om inte för min skull, så vill jag ge Troy en trygg framtid... i dagens tider så är det inte de lättaste att få ett fast jobb. Jag ska klara det!




Nej, nu ska jag fixa lunch innan liten vaknar....sen får vi se vad vi hittar på, tar pulkan bort på ICA, jippie! :)

Kommentarer
Postat av: Helené

Du får ju inte glömma de viktigaste: oss! ;)



Fyltta så lovar jag att både du och troy har nån att busa med! :D Jag saknar dej/er!!!

Postat av: Eli

2010-01-13 @ 15:00:59
Postat av: Elin

De var oliver som skickade förra kommentaren, eller ja de hann inte bli nån kommentar.. Du kan ju alltid vara med oss på eftermiddagarna? bara att du hör av dig..00003,3,

2010-01-13 @ 15:02:28
URL: http://ejlins.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Tror inte jag svarade på vart jag gick min utbildning. Men det var i allafall här i stan! Via komvux, hade lokalerna på sundsvalls praktiska gymnasium. Finns även en spa terapeut utbildning i övik! (men det kanskte inte passar så bra nu när du har troy!?) En annan spännande utbildning som jag har vart och sneglat lite på är hälsocoach, en ky utbildning här i stan!! ha det bra! /Malin

2010-01-20 @ 13:50:51
URL: http://www.malinhagglof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback