HAde ju glömt.

Har ju glömt att berätta om nyår.

Maria, Micke o Bon va här då. Åt middag och tog de väldigt lungt, myspys :) Tittade ut genom fönstret vid tolv o såg en massa raketer, sedan damp vi ner i sängen och somnade på två röda.
Så såg vårat nyår ut :)


Igår åkte vi ner till stan. Först hälsade vi på Roger, Helene o Elton, mys :) Sedan åkte vi till mamma o pappa i Haga. Jag hade beställt oxfile på planka, och GUD så gott. INGET slår mammas planka. Vid halv elva sov vi nog redan allihopa...såååå trött.


NU sover Dojje inne hos mamma o pappa, Johan oFelicia dom sover dom med... bara jag som sitter uppe :)
Innan vi åker ska vi boka in spa & massage som jag, mamma o syrran fick i julklapp =) Rena lyxet, allt detta ingår ;
 DagSpa, kroppspeeling, ryggmassage, kroppsmask, ansiktsbehandling, kurbad och en Spatallrik! Gissa om man ser framemot det, jag har aldrig vart på ett riktigt spa förut... Så det ska bli ritkigt SKÖNT :)


Vi åker hem på eftermiddagen nån gång, och ikväll blir det SOPRANOS! Jag o Johan har börjat se det, har hela boxen! Men såklartr....det jag ser framemot mest, det är The Hills och The City, helt nya avsnitt ikväll.....YEEEEEEEEEEES!


NU ska jag gå, hejdå!

Kommentarer
Postat av: tina

ååå va bra du skrev att the hills och the city börjar ikväl,l det hade jag ingen koll på men jag följer det slaviskt!! :) Plus att jag är grymt avundsjuk på spa-juklappen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback