2009-2010


1. Gjorde du något 2009 som du aldrig gjort förut?
Ja, jag födde barn :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade faktiskt inga nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2009?
Japp
4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
Kanske inte riktigt nära, men en vän... och det är helt ofattbart....
5. Vilka länder besökte du?
Inga alls faktiskt.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Näe, eller jag har inte saknat det, men nu är 2010 hoppas jag på ett jobb!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
10 feberuari, då Troy föddes.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag blev mamma åt Troy, det har varit lite kämpigt med sömnlösa nätter, skrik på dagarna, som i sin tur tagit ut sin rätt på andra saker. Men vi har klarat oss igenom det och nu är allt bra! Jag älskar att vara mamma åt Troy, han är det bästa som har hänt mig!
9. Största misstaget?
Inget tror jag?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej
11. Bästa köpet?
Måste nog säga "köpen" på mellandagsrean, jag handlar annars aldrig på rea men nu fick jag med mig hur mkt som helst hem:)
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Är nog Troy det :)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När Troy kom, trodde inte sånna känslor fanns.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady Gaga- Pokerface, LadyGaga- Bad romance, Kings Of Leon- Closer
15. Var du gladare eller ledsnare 2009 jämfört med tidigare år?
Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ingenting faktiskt
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brusat upp kanske...
18. Hur tillbringade du julen 2009?
Med min familj i Lofsdalen+ morfar
19. Blev du kär under 2009?
Det var jag redan
20. Favorittidning?
Aftonbladet
21. Favoritprogram på TV?
FÖrlossningskliniken, Greys anatomy
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar, men ogillar!
23. Bästa boken du läste 2009?
Ingen
24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen
25. Något du önskade dig och fick?
En frisk och helt underbar bebis
26. Något du önskade dig men inte fick?
Näe
27. Årets bästa film?
Gud, vet inte... har sett otroligt lite filmer.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag var i Lofsdalen
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Näe
30. Vad fick dig att må bra?
Mina två små hjärtan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback