Mitt hjärta

Finns ingen kärlek som är så stor och mäktig, som den som man känner för sitt barn. Hur jobbigt och hur lite man än har sovit, så är den lika stor.

Jag lever för Troy, han är det finaste, vackraste, sötaste, snyggaste, bästaste jag vet, och han är min! Ser fram emot allt med våran lilla älskling!








Idag har jag varit på skolan i några timmar, fått lite gjort. Storstädat här hemma, ätit tacos, myst på med glass och en film med tända ljus. Imorgon åker Johan till Norge igen, denna gång ska han flyga till stavanger och jobba där fram till Jul! Tror han tycker det ska bli spännande :)
Såg nu på nya höstschemat på träningshuset att det blir mer morgonpass, tummen upp för då kan jag också träna innan jag går på skolan medans Troy är på dagis, kanon :) Ska bara se till att bli frisk från förkylningen först! Nu ska jag hoppa in i duschen innan sängen med mina prinsar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback