Johan

Äntligen har vi hittat tillbaka till varandra, på riktigt. Vi har kämpat och kämpat, vissa dagar har det kännts helt hopplöst. Vi har velat fram och tillbaka om vi ska gå ifrån varandra, men vi har båda stannat kvar, trots alla motgångar! Och vi klarade det!!!!!!!!!!!!!! Det känns helt underbart, nu när vi har klarat allt detta, då klarar vi vad som helst!


Från och med idag börjar vi titta efter nytt boende på riktigt :) Känns ljuvligt! Men å andra sidan, gör det inget om vi blir kvar till efter jul, så hinner jag läsa klart de 2 kurser jag har kvar. Tiden får utvisa.

Jag ska snart åka ner till Emelie i fränsta och få bort min groteska utväxt! Som jag längtat! Liten är på dagis och så fort jag är klar ska jag hämta han, imorgon blir det skola igen! Helgen har vi inga planer, kanske åker ner till Lasse & Svärmor och hälsar på, både jag och Troy älskar att vara där :)
Igår kväll ringde Agneta och frågade om jag ville ha en smörgår som blev över sen mötet hon va på, hur gullig får man bli? Bättre svärmor får man leta efter :)



Jag älskar mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback