Vilken underbar dag =)

Började dagen med en promenad, runt forsön, härligt!
Troy har sovit jätte bra under dagen, vilket resulterade i att han ha vart på strålande humör hela dagen, sååå skönt =) Och att han bajsade ur sig REJÄLT både igår och idag... då han inte bajsat på flera dagar... lillstackarn! Nu sover han som en stock =)

Felicia kom hit med tåget förut, Johan gjorde middagen...potatisgratäng, fläskfilé & fetaostsallad...MUMMS=) Och nu avslutar vi med godis & chips, hehe =)

Har även beställt skor & klänning till mig själv, till dopet... och 2 par byxor, 1 skjorta, 3 par bodys, 2 par mössor åt Troy =) Brukar aldrig handla på nätet annars... men nu den senaste tiden har jag börjat gjort de... de är ju förjäkla smidigt...!!


Nej... nu får ni några bilder....

Felicia, jag & lillgrodan



Stora killen!



Flyga me pappa...



Mina älsklingar



Tittuuuut



Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback