Sviken

Ska jag vara ärlig så känner jag mig sviken, kanske inte ska känna så men jag kan inte rå för det!
NOG om det.


Dagen idag har varit toppen! Underbart väder, tog en promenad runt forsön... Troy har varit på strålande humör HELA dagen...vi har busat en massa, skrattat och myst!! Han har sovit middag som han ska och nu ikväll så tog det inte ens 5 min att natta han...Älskade unge!


Imorgon blir det promenad igen, som vanligt... och sen blir det tvätta... gud så mkt tvätt... hujeda mig!



Nej.. nu ska jag drömma vidare... om hus på annan ort än här...=) Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Men vilken duktig kille som somnar så snabbt! Här har vi precis kommit in i en period där vi får kämpa med det.



Gud vad fin bild på er i förra inlägget!

2009-06-24 @ 11:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback