6 månader idag!

Min lilla prins blir 6 månader idag, gud tiden bara rinner iväg, skrämmande!


Natten inatt sov Dojje superdåligt... han vaknar o gallskriker rätt ut...stackarn! Vissa gånger är jag så trött så jag hör han skrika men jag ids verkligen inte kliva upp utan ligger kvar tills d verkligen inte går längre, låter kanske hemskt men man är bara människa... Man är som i ett vakum...jag hoppas verkligen det går till sig snart!!!!!!


Imorgon åker vi till stugan i Känne och myser, skönt att komma hemifrån lite, lite omväxling!

 Den mäktigaste och underbaraste stunden i hela mitt liv!




Så liten...så söt...




På BB och gråter av lycka och kan inte sluta titta på han!




StorKillen



Busfrö



Kommentarer
Postat av: Anonym

han är så otroligt söt. åh va snabbt tiden går tyckte nyss du åkye in på bb=)krama om familjen kram från grannarna=)

2009-08-11 @ 05:12:39
Postat av: Anonym

Ååh vad kul att se gamla bilderna, känns som 100 år sen jag såg dom första gången. Shit vad söt han är, han är sej lik verkligen. Hoppas ni har mysigt i Känne. Kom och hälsa på oss vettja! =)

2009-08-11 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback