Tjockis

Nu börjar jag bli en tjockis, nu har jag gummiband isnörade i jeansen... Jag bara längtar tills studiepengarna kommer så jag kan shoppa kläder...ååååå =)

Idag har jag varit på skolan och lagt upp en någorlunda studieplan, känns kanon =) Inte trodde jag att man skulle hamna på boberg igen. Men där känner man sig trygg =) Så de blir säkerligen bra de där.
Efter mötet där gick jag och fikade på konsum med Sandra, surrade skit, drack te, åt mackis och tittade på folk. Sedan gick jag och köpte ett paraply, är ju välbehövligt varje dag nuförtiden =(
Och efter det gick vi på attityd och frågade vad det kostar och TOPPA luggen lite, gissa hur mkt ? 250 JÄVLA SPÄNN!!!!!!!!!! Det är ju för tusan LÖJLIGT dyrt, vem klipper sin lugg där??? Hmmmmm.
Jag va skit smart och försökte mig på att toppa luggen själv, resultatet blev katastrof, jag har lång lugg på ena sidan och kortare på den andra, alltså ena sidan av luggen går fan nästan till örat, och fråga mig inte hur det kunde gå så galet?
Till det ena till det andra så ska jag och Johanna åka och simma vid 3, då hon har slutat sitt jobb, ska bli skönt att få röra på sig lite och se badhuset som va typ hundra år sedan....


Imorse när Johan va hemma på lunchen pratade vi om att åka till Maria & Micke i sthlm nästa löning, shoppa lite och gå ut och käka och må gott... tycker jag låter som en toppen idé!=) Så vi ska boka in en resa när han kommer hem.


Nej, vet ni vad, nu ska jag slå på DJ Luna och städa lite.

Fortfarande inte hittat USB kabeln =*(   Hejdå!!!

Kommentarer
Postat av: Helené

Att han har ;) Riktig pussmun :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback