Blir tokig snart...

Idag har jag fortsatt med adventstädningen, jag tog det sista på toaletten, har borrat upp gardin-grejjerna i köket, strykt gardinerna och hängt upp dom och jag har även strykit juldukarna.
Dammsugningen och golvtorkningen har jag lämnat över till Johan, som ska göra det imorgon när jag jobbar kvällen ;)

Och mitt upp i all städning så har min nässpray kommit bort. Jag brukar i vanliga fall sova vid den här tiden, men nu går det inte. Jag är helt igentäppt i ena näsborren, och hur löjligt det än låter så får jag panik av det. Jag har vänt upp och ner på hela lägenheten, till och med gått och kikat i sopkorgen om jag råkat slänga den, men den finns verkligen ingenstans. Jag ber till gud att jag slipper vara täppt efter graviditeten!!!!!! Jag kan ju inte gå på nässpray hela tiden för att kunna sova.

Imorgon har jag fullt upp halva dagen och hela kvällen. Först ska vi till mvc klockan två, klockan 3 har jag matteprov och vid 6 börjar jag jobba, bara nån timme så de e skönt.
Och imorgon får man pengar, hur skönt är inte det? Och även lön i övermorrn... gudomligt! För till helgen blir det att handla julklappar av... men även lite julpynt, och massa saker till lillen =)


Johan är verkligen för bra för att vara sann, han är det! Han tar hand om mig som ingen annan kan, på hans lilla vis =) Åååå jag är så lycklig! Det är nästan skrämmande hur bra vi funkar ihop.... Jag älskar han så innerligt =) Tror jag ska krypa ner bredvid han faktiskt....ja det ska jag!


Godnatti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback