Ujjääck.

Nån som kan hjälpa mig att också få en fin blogg? Jag vet inte hur man gör?

Igår går mamma ner, jag tvingade henne att komma ner och vara med mig, ta hand om mig och sova här. Hon köpte en massa gotta, såsom vindruvor, ostar, baguhette, kex, kyckling, krossade svarta oliver, och alkoholfri jordgubbs cider. Sen satt vi här på kvällskvisten och kikade på fotboll och mumsade, så mkt som de gick.
Somnade illamående, sen imorse åkte vi på VC, ÄNTLIGEN så är den där skiten klar, tack & lov. Sedan stack jag iväg på jobbet, och har jobbat hela kvällen.
Imorgon har jag tvingat Johan att ta tio över 6 tåget ner till stan direkt efter jobbet hans, då han jobbar natten. Så imorrn vid kl 8 så kommer jag vakna av att han kommer och kryper ner bredvid mig, hur underbart kommer inte det att bli? Oj, jag kommer inte ens kunna sova för att jag längtar så mkt !!!!



Näe, nu ska jag lägga mig till rätta i sängen och försöka få nån ordning på detta.... & se tv såklart.


Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback