2012

2011 var jag gravid halva året, fick en till bedårande liten pojke. Troy blev stor fort. Vi flyttade, nytt dagis för storkillen. Johan utbildade sig till säkerhetsman på järnvägen. Mammas o pappas stuga blev klar i Vemdalen. Felicia tog körkort.
2012 kommer jag börja med att sätta igång med diet och träning seriöst med hjälp av emma mohlin. Jag ska börja läsa matte b på kvällstid på måndagar. I februari ska jag o johan åka på en miniweekend till sthlm utan barn. Till sommarn ska vi döpa max i känne. I juli ska jag åka till Berlin på tomorrowland, till hösten ska jag söka in på socionomutbildningen. Det är mina planer för detta år!! Längtar mest till att komma i form. Har min första PT timme med emma på torsdag! Nu är vi påväg till känne o blir där tills på tisdag.
Nyåret va lugn. Beställde 3rätters från Lasses matstuga drack fanta och somnade strax efter tolvslaget. På kvällen tog vi vagnarna ut med barnen o sköt raketer. en raket va de fel på o small 3 sek efter att johan tände på och small direkt på backen. Hade kunnat sluta jävligt illa. Jag säger ju det, man Ska inte hålla på med raketer!!! God fortsättning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback