Ibland...

Allt kan vara jätte bra, hela dagen, sedan sätter jag mig framför datorn eller tven och jag kan få världens klump i magen och jag vet inte vad det beror på. Jag får ångest, inte panikångest utan bara vanlig ångest. Men jag vet inte orsaken...
En sak jag har kommit på är att datorn stressar upp mig, om jag sitter här precis innan jag ska lägga mig, skit konstigt.


Ja, idag har jag jobbat hela dagen, medans jag jobbade va Dojje på dagis. Sedan gick vi hem och gjorde iordning middag, nej jag va lat... gröt åt mig själv och en burk åt Troy, jag vet, dåligt samvete, tycker Dojje är för stor för burkar, men jag orkade bara inte. Det börjar kännas att man är gravid nu. Tur mammapengen börjar rulla i april.


Imorgon natt/fredag morgon kommer Johan hem, usch vad jag saknar han. Vi ska endast mysa, spela tvspel och leka ute i snön/solen när han är hemma. Jag behöver lite timeout och vila också. Jag skulle vilja ligga ostört i sängen en hel dag, det är vad jag vill.


Nu blir det en het dusch innan jag kryper ner bredvid min älskade son!


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback