Max <3

Vattnet gick, 1 timme senare började värkarna på riktigt och 2 timmar senare var han ute.
Denna smärta, den otroliga smärtan, när man tror man ska dö bokstavligen, bara försvann när han låg på mitt bröst, och återigen facineras man över den otroliga upplevelsen! Bara minuter innan när man hade som ondast och hade döds-skrik, som Johan sa, så ångrade man sig att man låg där... igen! Och sen bara försvinner allt...

2011-06-12
klockan 16.16 föddes en stor kille på 4147 gram och var 53cm lång. På 3 krystvärkar kom han som ett skott, va mest cool och tittade runt innan han skrek till lite, till att ligga och titta runt igen! Bara några minuter efter att han tittat ut tog han bröstet och sög fint på en gång :) <3


Allt är bra, ovan är man men absolut inte lika hispig och rädd som med Troy.
Troy är otroligt stolt över sin lillebror och ska pussa och krama HELA tiden :) Troy ska hjälpa till med blöjor, kläder och ammning!


Jag älskar mina pojkar, mina pojkar Max och Troy! Jag är så lycklig! Tack Johan för att du har gett mig dessa två vackra, friska, helt underbara killar! Jag Älskar Dig.


Ska knåpa ihop en liten förlossnings berättelse... när jag har orken o tiden :)


Kommentarer
Postat av: Sabine

Massa grattis!!!

Postat av: norge bruttan

"På 3 krystvärkar kom han som ett skott".. haha ser framför mig hur Johan står i mål och du skjuter ur dig ungar som han står och fångar :D

2011-07-02 @ 21:14:10
URL: http://emmadilemmaa.blogg.se/
Postat av: Felicia - 18 år & blivande mamma

Stort grattis! :)

2011-07-10 @ 20:12:53
URL: http://feliciasbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback