Vikten va de ja.

Ska jag va ärlig kom jag inte igång riktigt fören 5 dagar efter att jag skrev förra inlägget. Jag började alltså den 18 juni, så jag har hållt på i 10 dagar och det går riktigt bra! Tänkte ha vägdag på Söndagar, så ni får vänta med det några dagar till ;)

Imorgon får jag unna mig ngt gott... vad har jag inte bestämt mig för än? Godis o chips är inget som lockar faktiskt... därimot DRICKA... trocadero, min stora last, skulle kunna svepa en stor flaska troca utan problem!


Jag har tränat 3 dagar denna vecka, plus promenader alla dagar utom igår. Får en sån kick av att träna så det är inte sant, jag är ju en adrenalinmänniska, söker kickar hela tiden och måste alltid ha ngt som ger mig ngt..nu har jag inte snusat på 2 månader heller, så träning får bli min nya drog... :) Lite vill ha mycket, de e jag de!



Ikväll har vi haft middagsbesök... de berättar jag om imorgon :) Max har ÄNTLIGEN somnat... Johan o Dojje sover också.. bara jag vaken... även fast jag va uppe halv 6 =/
Imorgon blir det träning igen! L Ä N G T A R


GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Sanna

Snusade du när du var gravid? Eftersom du skrev att du inte snusat på 2 månader? Frågar av nyfikenhet eftersom jag tidiagre har snusat..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback