Vikt.

Nu har jag tagit "före" bilder, än törs jag inte lägga upp dom.


Det jag törs skriva ut, det är att vågen står på 79pannor, alltså 20kg mer än vad jag vägde innan jag blev gravid. Jag har gått ner 14kg dagen innan jag fick Max, som bara rann av mig, jag vägde alltså hela 93kg.
Mitt mål är nu att gå ner 24kg, till 55.


Så såhär har jag tänkt:

70kg - Unna mig en behandling på Norra berget.

60kg- Bleka tänderna

55kg- En snygg outfit och en utgång med massa goda drinkar :)


Tänker inte "banta" så länge jag ammar, utan mer bara äta sunt & nyttigt och träna.
Med Troy vägde jag som mest nästan 100kg, så då gick jag ner mer, så jag vet att det går bara man vill, och att det är tanken som styr jävligt mkt.



Nu kör vi ! :)

Kommentarer
Postat av: Sabine

Här ska kilona också bort:) Vågen står på 72 nu och ska ner till iaf 62, helst innan julafton:) Gick ner 20 kilo efter mitt första barn så jag vet att de går, men finns tiden till att träna med 2 barn tro.. Återstå att se=)



Håller tummarna för dig iaf=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback