AjAjAj

Helgen har bestått utav jobb och vistelse nere på näset, trevligt. Jag o Dojje åkte skoter, Troy ÄLSKAR skotrar. Vi står i fönstret flera gånger om dagen och håller utkik efter skotrar :)
Imorse vaknade jag utav nackspärr, aj aj aj säger jag bara. Kan inte vrida huve åt höger och inte uppåt, jäkla skit!


" Livet är inte alltid en dans på rosor,jag vet inte hur jag ska kunna lära mig att förhålla mig och hålla distans till vissa saker. Hur gör man? Jag har så mkt känslor inombords som trycks ner mer och mer, jag vill kunna hålla käften men jag kan inte. Önskar jag hade den egenskapen, att inte prata om saker, då hade det fan vart mkt enklare"






Ikväll kommer Sandra på middag, trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback