Jorå.

Då har snart hela vecka 25 passerat och på lördag går vi in i vecka 26. Tiden går sjukt fort, sjukt fort!!!!!!!!!!!

Vi åkte på magsjuka här hemma, jag o Dojje men Johan klarade sig någorlunda. Nu är vi friska förutom att Dojje fortfarande är lös i magen och vill i princip bara äta kalaspuffar och majs. Men de går nog till sig snart.


Annars då? Johan åker tillbaka till Norge idag, efter att ha varit hemma i 1 vecka. Jag och Dojje blir utan bil, vilket är mindre praktiskt men det får gå ändå. Har ju en snäll svärmor som hjälper oss med det mesta :)
Från och med 1 april går jag på mammaledighet, då jag har massa dagar kvar sen Troy, sen får jag ju nya dagar när nya bebben kommer. Har sagt upp Troys dagisplats från och med 1 maj, då vi också kommer bo i nya lägenheten. Så skönt att allt faller på plats, alla bitar.


I helgen har vi inte bestämt oss för vad vi ska göra, kanske åka till Känne, eller så blir vi nere på Näset och myser, de skulle ju bli kanonväder ... hoppas kan man ju alltid göra.


Näe, nu måste jag gå o handla innan Johan åker så jag har de gjort... medans pojkarna sover!


Hörs.

Baka chokladbollar är kul, men mest gott :)



Min stora kärlek, världens finaste


Kommentarer
Postat av: viva

han börjar likna dig mer nu tycker jag! fortf johan upp i dagen men mycket du oxå! :) söt unge :D

2011-02-28 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback