Paus

Idag känner jag mig totalt överkörd. 3 timmars sömn inatt. Del is mitt eget fel då jag ej kunde somna fören vid halv 2 och 4 vakna Max klarvaken och en halvtimme senare vakna troy o undra varför vi ej låg i sängen ( han brukar ibland komma smygandes o lägga sig i våran säng) har varit en värdelös dag. Max är förkyld och otroligt gnällig, och troy blir rastlös. Jag behöver en paus, jag behöver få ligga i sängen själv på morgonen, läsa dagstidningar äta en lugn frukost, spa .... Ja ni fattar. Jag är nog inte ensam om att känna så, alla föräldrar känner nog så ibland. Känns som att någon kört över mitt huve med en traktor med kedjor. Hoppas på en bättre dag imorgon!!!!!!!



Mina älskade barn, troy och Max, hur jobbigt det än är så räcker det med ett leende från någon av dom så rinner de jobbiga av en som vatten för en stund. Det är kärlek det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback