Max.

Det har varit turbulent den sista veckan. Max har inte gått upp i vikt, blivit värre i förkylningen och gjorde kaskadspyor varje dag. Akuten 2 gånger och sista gången blev vi inlagd på 44an, barnavdelningen. Där satt dom en sond på han, genom näsan och ner till magen för att se så att det inte var stopp vid magmunnen, de vare inte. Därimot hade han öroninflammation så har ätit pencilin sen förra veckan. Han hade även gått ner i vikt så den kontrollerades. Vi blev kvar där i 2 dagar.

Idag var vi på bvc för att kontrollera vikten, nu hade han gått upp 290g på 6 dagar, ÄNTLIGEN börjar det vända. Hostan är inte alls lika farlig som den har varit och han suger mkt hårdare på bröstet än tidigare också.


Nu väger min lillprins 6450g och är 64cm ! Mammas lillhjärta. Han fick en tuff start på livet, minst sagt. Men nu är det på bättringsvägen!


Troy börjar på dagis om 1 månad, spännande!! Nu har även öppna förskolan börjat så vi var där idag, MKT uppskattat :) Han är så rar & förståndig min stora pojke, och duktig!

Är så stolt över mina killar, så otroligt!


Nu väntar vi besök av en god vän till mig, sedan ska vi bort te Maria, Micke o Bon o fira att Max har gått upp i vikt, hihi!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback