Shopping!

Det är mitt stora intresse, finns de nån roligare hobby?:P

I fredags åkte jag ner till stan iallafall, och kom hem med en hel del grejjer :)

Till mig.

*En tunika och ett par jeans
* Converse skor
* Clinique 3 stegs serie + clinique rengöring
* Puder, 2 ögonskuggor, eyeliner och pensel från Make up store ( de hade ju 40% på hela sortimentet för tusan)
* Jacka och halsduk
* Spinningskor, som jag dessvärre lämnat tillbaka

Till Troy

* Leggings
*Vantar + mössa
* Pyamas
* Leksaks tallrikar, muggar, bestick och tillbringare
* Leksaker från IKEA

Till hemmet

* Lampa till köket
* Bestick
* Prydnadssaker och ljuslyktor från "Butik Annelie"



Tror jag fick med allt!:) Lördagen va vi som sagt på drakborgen men Troy va inte på humör för det =/ S¨vi åkte till Bon och Maria istället, Johan släppte vi av inne i stan. Pojkarna busa på som vanligt :) Jag och Maria kom på att vi ville gå ut och äta, sagt och gjort när pojkarna somnat gjorde vi oss iordning och åkte ner till All star, jätte mysigt va de :) Och GOTT!!! Sedan gick vi på Memento och dansade i en timme kanske innan vi åkte hem och sov :) De hade inte vaknat en gång när Micke va hemma med dem :) Hade gått så bra så.



Näe, nu har filmen börjat som jag ska se. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback