Radhus!

Ja, ni läste rätt! Vi har hittat ett radhus att hyra, det är sååå fint! Ska ringa på det så fort Johan kommer hem. Dock var det lite hög hyra, så lite tveksamma är vi, men gud det va så perfekt! Får vi det, blir det ingen fjällenresa för mig :( Har inte råd då, inte gratis att flytta direkt, och det är inte gratis med juletider heller för den delen :( Förlåt Johanna och Emelie!:(

Iallafall har vi spikat resan till Stockholm. Hittade ett jätte fint hotell på Östermalm, centralt och bra :) Så vi åker i slutet på oktober. Kommer bli perfekt!
Inatt kommer Johan hem, som vi längtat! På fredag åker vi till Känne och blir där över helgen, helt solo blir vi :) Skönt. Äta god mat och ha lite frilufsliv :)

Sitter på skolan och är inte det minsta motiverad. Blev klar med en kurs igår så det är skönt, nu ska jag göra sista. Önskar jag hade gjort den först, för den är sååå trååååkig! Tänker på allt annat när jag försöker läsa... nej, dravvel dravvel nu måste jag försöka läsa ändå, innan det är dags för träning.... Hej o hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback