Men fetto!

Jag väger nu 69kg, 69 jäävla kg. Jag har gått upp 9 kg sen i somras. Jag spyr, jag vill gå i ide till bebisen har kommit, tills jag har tränat bort allt fett och gått ner till mina 60kg igen. Vill inte visa mig ute, jag skäms för att det syns att jag har lagt på mig. Ni vet den där känslan av att allt är obekvämt, ni vill gömma halsen i halsduken för att inte visa dubbelhakan. Ja, kom inte med era kommentarer, jag vet allt det där. Men detta är vad jag känner, och det är inget roligt.

Till något sjukt jävla roligt... JOHAN HAR FÅTT FAST ANSTÄLLNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy fan, vilken lättnad, vilken glädje! Vi hade bestämt oss för Sundsvall, men gissa vad, ändrade planer igen! Vi flyttar till Karlstad. Det blir sinnessjuka långa resor för Johan hela tiden, och saker och ting går bara man vill :) Allt känns så jävla bra!

Idag har jag fixat utväxten hos Emelie, jag o dojje har bakat bullar och gjort hemmagjord pizza :) Mums! Liten sover, tvätten tvättas, lägenheten är städad, disken är diskad, resväskan är packad och Johan är på ingång, är nog här när som helst :)

Kl 7 imorgon går tåget, oj vad mysigt vi ska ha det :)

Vi hörs på söndag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback