Vikt.

Ja, jag har lagt på mig, för att vara exakt 10 kg sen i våras, om det är roligt? Näe, skulle inte tro det, så som jag kämpade, och bara la av. Och sen jag blev gravid så har det blivit ännu värre. Jag skyller liksom på det, att jag är gravid och då FÅR MAN äta vad man vill, då jag egentligen vet att det inte riktigt är så.

Vet ni, att jag gick upp nästan 30 jävla kg när jag väntade Troy, 30 kg... mkt rann av mig hur lätt som helst, då jag ammade och gick långsamma promenader, men resten har jag fått KÄMPA bort, och när jag nådde min startvikt rasade ytterligare 10kg av. Och så fräsh har jag nog aldrig känt mig. Nu känner jag mig äcklig och fet, och ja, jag vet att jag är gravid, men jag känner så.
Jag är redan så jävla taggad, peppad och motiverad för att börja träna STENhårt och börja med lchf efter graviditeten! Är sjukt laddad redan!!! Jag vet att jag kommer klara det.


Jag tänkte visa er några bilder så ni ser skillnaden

Dagen innan Troy föddes.




1 år och 2 månader efter



Några veckor efter förlossningen, haha! Alltså jag mår dåligt när jag ser mig själv på denna bild, titta ansiktet...som en jäkla boll! Och vilken frissa ???



1 år och 3 månader efter förlossningen! Sådär smal vill jag va, varken för mkt eller för lite, enligt mig! Jag ska nå dit igen, jag vet att jag kan!!!!!!!!!






Kommentarer
Postat av: viva

vad duktig du varit!

och eftersom det gick första gången så går det nog andra gången oxå! FAN, vad duktig du varit!



jag är så jävlalaaaaat. :( haha!

2010-11-30 @ 12:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback