Tidningen

Ja, när jag på lördagsmorgon gick ut för att hämta tidningen för att titta på bilden som vi hade skickat in på svärmor som fyllde 60 år, så ser jag med skräck i ögonen att det är FEL JÄVLA BILD, istället för en vacker, fin bild på svärmor, så är det en bild på mig och Johan i sängen. En bild på oss, dagarna innan jag ska föda, alltså över 90kgs klump och en nyvaken, långhårig, konstigrakad Johan... barbröstad dessutom. "Grattis världens bästa farmor, svärmor och mamma på 50års dagen önskar Troy, Johan och Therese", åsså en bild på mig och Johan. Kul att hela ånge kommun och Sundsvalls kommun har dagbladet. Folk måste ju tro att vi e dum i huve. Tänk om vi hade råkat skickat in en fin bild iallafall, en bild på Troy, vad som helst.. men näe, den fulaste bilden ever!
Jaa, hur klantig får man bli egentligen??????????????????? Fy faaan säger jag bara!

Helgen annars vi trevlig och lugn, firat Agneta, ätit gott och myst på! Bon och Maria har bott här, himla mysigt!


Idag har vi inte gjort så mkt, jag har tränat och nu är Johan iväg och tränar. Vart ute o gungat och busat, haft besök av mamma och Kicki.


Veckan är rätt så fullspäckad!

Tisdag; Dagis på förmiddagen. Ta tåget ner te stan på eftermiddagen, köpa mockasiner åt lilldojjen, sedan blir det att springa vårruset med mamma o syster.
Onsdag; Ska ner till Emelie och fixa utväxten. Dagis på eftermiddagen. Träna
Torsdag; Dagis & storstädning. Träna
Fredag;Träna på morgonen. Dagis och Urkul på dagen. Sedan ska vi skjussa ner lillhjärtat till hans farmor, för då ska han för första gången sova borta, utan varken mamma eller pappa. Jag hoppas för allt i världen att det ska gå bra. Sedan ska jag och Johan hem och göra oss iordning för Kulturnatten:) Åsså ska vi ha förfest. Jag och Johan ska för första gången umgås på tumanhand sen Troy föddes. Snart 1,5 år. Det är faktiskt på tiden.
Lördag; Hämta hem Troy fort som attan :) Och busa med han så mkt som de bara går!
Söndag; Inga planer

Kommentarer
Postat av: maria hjorth

Tack för att vi fick bo hos er, det var jättemysigt verkligen! Så himla kul med bilden i tidningen, och jag var den som fick se din reaktion när du såg det, ännu roligare! Jag skrattade så jag höll på att gå av.

Men mamma fyllde inte 60 =P Vi kommer kanske upp på fredag så kan vi gå på urkul tillsammans kanske?



kram!!

2010-05-24 @ 21:58:18
Postat av: Ellinor

Jag håller tummarna för att det går bra med Troys övernattning och att ni får det kul! Det är ni värda :)



Hur går det på dagis? Milton bet ett annat barn igår, shit.. Hur hanterar man sånt egentligen?



Kram

2010-05-25 @ 09:58:57
Postat av: viva

hahahaha oj oj oj oj! jag skrattar så jag dör men jag lider med dig, guud, vilken grej!

stackare! att inte tidingen hajjade till och tänkte att det blev nog nåt fel här.. haha!

2010-06-07 @ 12:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback