Tränat!

Jepp, både styrketräning & spinning ikväll! Duktiga jag!:)


Ja, annars då? Troy är fri febern iaf. Fick konstiga utslag på hela kroppen men de försvann lika fort. Fick även utslag på tungan, men idag var vi på bvc och det va bara en prick kvar så den e väl påväg att försvinna också. Han verkar inte må dåligt över det iaf.
Dessvärre är han livrädd för att vara på bvc, måste gå dit oftare så han inser att det inte är något farligt.


Sen har herrn kommit på att han inte vill sova, fören han är så trött så han stupar. Han har vilja av STÅL och humör som gud vet vad, som mamma sin tro ja!:) Idag när vi skulle sova mitt på dagen blev han så förbannad så han skaka, haha... jag kunde ju inte hålla mig för skratt. Jag fick varken prata, titta eller ta på han! Toksnöre! Sedan slockna han innan han nudda kudden. Sötonge!

Mamma kom hit ikväll. Med färska räkor och en massa annat gott. Men jag har varit duktig och bara druckit te nu på kvällen. Äter räkor imorgon till frukost :) FÅr jag magsjuka får jag väl det, jag ska äta räkor iaf :) Några timmar i kylen ska väl inte skada...


Fredag; Sola, spinning, afterwork.
Lördag; Jobba, delad tur. Från morgon till kväll.
Söndag; Bara slöa, lite plugg också.


Så ser våran helg ut. Lungt och skönt!!!!


Nej vet ni vad, nu ska jag sova... och GUD så skönt det ska bli. Mina ben är spaghettie.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback