Snart helg.

Helgen ser ut som så....

Fredag; Dagis, träna, middag hos svärmor och Lasse! Hem o sova skönt :)
Lördag; Mama kommer upp, gå ut o kika på träslaget, ut o jogga, mysa med Troyye och äta god mat o se film.
Söndag; Ner till Träporten och fira nationaldagen

Pappan har åkt till Norge och jobba och jobbade sin första dag idag:) Jag är så stolt!

Så ser min o Troys helg ut. Mitt älskade barn, han är verkligen min son, ibland kan jag titta på han och förundras, hur han kunde bli så otroligt vacker och att han valde mig som mamma. Jag älskar han så orden räcker inte till. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, han är verkligen det BÄSTA som har hänt mig.
Jag ser framemot allt med Troy, allt med hans utveckling! Han har gjort mitt liv komplett!


Nu ska jag krypa ner bredvid den vackra skapelsen och se framemot en ny dag med han :)


God natt.

Kommentarer
Postat av: A

Tror inte helgen din blev som du planerat här!

2010-06-06 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback