Skit dag!!!!!!!

Började dagen med att vakna kvart i 7, och jag började jobba 7. HATAR att försova mig. Hann i tid, nätt och jämt.
Hade kort dag idag så vid tolv när jag hade slutat åkte vi ner till svärmor och Lasse. Åt lunch, sov och busade på där, tills vi for hem. Jag drog och tränade direkt och sen har vi inte hunnit så mkt mer.
Betalat alla jävla räkningar som står mig upp i halsen. Så nu är man fattig igen.


I helgen som va hade vi det jätte bra iallafall. Sprang ute vid havet på stranden, byggde sandslott, åt got mat och hade det trevligt. Troy drog en LÅNGsovning ända till halv 9 på lördagen, det tackar vi för :) Lördagen spenderade vi ute på birsta city, handlade lite kläder åt lillfisen våran. Därefter blev det sushi, en film och godis, i mammas i pappas lägenhet. Mkt mysigt. Söndagen spenderade vi på Himla badet, himla roligt :D Man blir som ett barn på nytt! Och troy tyckte nog det va roligt han med :) Plaskade och for runt där... :)


Nu har det och blir jobb hela veckan ut, förutom torsdagen. Johan åker till Norge imorgon och mamma kommer hit på fredag och blir här hela helgen och passar Troy medans jag jobbar.


Nu kör jag hårt med GI igen, då jag har gått upp 5 kg... suck!


Pappa köpte Volbeat biljetter åt mig och syrran idag, snälla pappa :) Ska bli sjuuuukt kul!


Nej, nu ska jag dricka te och hoppas på en bättre dag imorgon.


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback