Onsdag..

Jobbat 7-4. Hämtade liten på dagis, sedan mötte vi upp Maria och Bon utanför oss, handlade grejjer till mammas goda fiskgryta som vi rörde ihop :) Oj så gott de va. Småkillarna racade runt som vanligt :) Runt 7 åkte vi hem igen, då lilleman blev så trött. Hem o gjorde välling och bums i säng och han somnade så gott :)


Inatt kommer älskade Johan hem,ååååååå så jag saknar han! Sååå otroligt mkt!!!!! Men imorgon är det jobb som gäller igen, men bara mellan 7 halv 2. Och sen får vi vara hela familjen :)
Kikade igenom jotex katalogen som kom igår. Gud så mkt fint som jag skulle vilja beställa hem hit. Men nu är det spaaaara som gäller :)


Nej, ska se ett program om förlossningar som börjar kl 9, sedan ska jag krypa ner bredvid min lilla prins och vänta på min större prins :)


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback