Sen sist.

Sitter just nu i soffan med min nya dator, hur nöjd som helst :) Såååå otroligt skönt att slippa den andra skitdatorn!!


Ja, vad har hänt sen sist? Jag har börjat med GI igen, efter att ha fuskat i 3 veckor, rejält, vilket har resulterat i X antal kg upp igen, SUCK! MenMen, bara att bita i de sura äpplet och börja om igen, även träningen ska jag ta upp som jag också har fuskat med. Gick på spinning igår och ska iväg igen på torsdag, SKÖÖÖNT!


Troy har nu fått båda sina framtänder uppe, det är ju för gulligt, åsså ett litet risgryn där nere :) Storkillen där, blir snart elva månader, på söndag närmare bestämt. Satt och tittade på kort förut sen han va nyfödd och från BB, det är inte sant vad tiden går fort. Om tiden kommer gå så här fort för alltid så är jag inom kort 80 år, sitter på hem och ska dö snart! Nej usch.....


Idag har vi städat ur julen, bara gardinerna kvar, får alltid lite ångest när man gör det, det blir så tomt! Men ändå skönt på ett vis, att få det gjort. Wellwell...


Imorgon ska vi åka ner till Helene, Roger & Elton och umgås, ska bli mycket trevligt :) Får väl an se vad vi hittar på för nått... Nått skoj blir det säkert :)




Nej, vet ni vad.... nu ska jag ta mig en ostskiva innan Paradise Hotel börjar :)


Förresten, vill ni se bilder från fjällen/ nyår så kika här :)---->
http://www.facebook.com/#/album.php?aid=144259&id=699556217

Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback