=).

Hatar att jag måste låssas, jag hoppas innerligt... att en vacker dag så inser du också!


Idag har jag o Dojjen vart hos Karin och Z och hälsat på, mkt trevligt :) Troy är helt tokig i hunden, så himla kul o se! Han gör framsteg VARJE dag, och "pratar" och busar hela tiden, gör han ngt han vet han inte får, tittar han på oss med världens busleénde, och lägger handen fort som attan på tex datorn eller uttagerna åsså gapskrattar han och rycker undan handen... :D Busfrö!


Helgen ser ut såhär;

Fredag; Hälsa på min farmor, äta after work på mittis med svärfar o Karin.
Lördag; SKROVMÅL på Ångegrillen, som jag längtat, efter salladsblad, blomkålsmos o kyckling hela veckan..haha!
Söndag; Jag o Johan har vart tillsammans i 2 år, mysa hela dagen, hela familjen... tills han åker till Sandö en vecka. Då ska jag o Troy bo nere i stan hos mamma o pappa!

Två år, vi har hunnit med mkt... först blev jag gravid, sen blev vi sambos, sen fick vi en underbar helt fantastisk pojke, sedan förlovade vi oss och vipps så gick det två år.... helt sjukt :) Även om det kan vara tufft ibland så vet jag att det är Johan jag vill vara med livet ut, min själsfrände! Så kul, Johan satt och läste på min gamla blogg, där jag hade skrivit i början när vi blev tillsammans.. en massa kärleksförklaringar... bla..."Jag älskar allt med Johan, till och med hans hemska snarkningar..." hahaha... idag när han snarkar så knuffar jag till han och säger TYST... och ibland att han får gå in o lägga sig på Troys rum för jag kan inte sova...."
Annat är det när man är nykär :D
Johan, jag älskar dig :)




Nej, vet ni, nu ska jag ta min GRYMT tråkiga bok o läsa innan jag släcker lampan....

Kommentarer
Postat av: Helené

Om ni ska bo i stan en hel vecka, måste vi ju passa på och ses! MINSt en dag :D Hör av dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback