Vårnytt..



Va ju som sagt i stan i helgen, åkte ner runt två, mötte upp Therese inne i stan, vi vandra bort på barista och drack chailatte och surra skit, mkt trevligt! Sen åkte jag upp till mamma o gjorde mig iordning. Därefter gick jag, mamma, linda o elin ut o käka, mkt trevligt :) Sedan åkte jag o mamma bort på railway eller va de heter, blev en och annan shots för mkt... men de va kul!

Lördagen, sjukt bakis, tog bussen ner på stan med mammsen, shoppade lite kläder åt Troy och åt mig själv, och tog en lunch. Sedan hem igen och åt en god middag. Jag gjorde mig iordning för en till utekväll :) Fixade skjuss bort till Therese och förfestade, surra surrade och surrade....vid tolv åkte vi in till stan och gick på Oscar, första gången jag va där... jag kände mig ung! HAha. Så tvingade med Therese på aveny istället... där blev det shots på shots... tills vi inte orkade mer och åkte hem vid 3, hahaha!

Söndagen vaknade jag relativt pigg.... tog bussen ut till birsta i snöstormen. Handlade på barnenshus, birsta och IKEA. Rätt skönt att gå själv faktiskt. Sedan kom mamma med bilen så jag fick packa in allt. Och senare åkte jag hem till mina älsklingskillar! Som jag saknat dom! Har aldrig vart borta från Troy två dagar... de va för länge! Det kommer dröja några år innan jag är det igen kan jag lova!

Igår beställde jag hem lite nya saker till hemmet. Nya vårgardiner, gröna fräscha:) Ny lampa, duk och stolsdynor. Och även en prydnadsängel, som ska stå på nya byrån i hallen. Vi har målat om i hallen, och har köpt ny byrå, spegel, hatthylla och skohylla. Kommer bli sååå fint!



Nej, tro om man ska ta o plugga lite... Hejdå!

Redo för utgång!




Två fulla Theresor



Bon och Troy




Mammas finaste!



Världens bästa!








Kommentarer
Postat av: maria hjorth

Åååhh vad gulliga nakenfisarna är! Det är så man vill gråta. Det var spännande i tältet. Fatta att dom kröp in själva utan att vi inte ens var i rummet sen satte dom sej och titta på varann ahahahaa så gulligt! =)

2010-02-25 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback