Underbara dag!

Har haft en mkt bra dag idag. Jag o Dojjen klädde på oss och gick ut på en promenad, han somnade åsså gick vi hem igen då Maria och Bon kom hit, ytterst trevligt! Surrade, fikade, lekte, åsså kom svärmor hit vid tolv, vid halv ett knackade pappa på dörren, ville ha kaffe innan resan mot Oslo. Johan vakna han med, så han gjorde oss sällskap.

Senare åkte jag o storhandla medans Johan, maria, dojjen o Bon va ute på en promenad. Sedan hem igen, plockade in varor och började med maten- hemgjorde köttbullar, med sås, potatis och morötter. SÅG mkt gott ut, då jag inte kunde äta det eftersom det är ströbröd i köttbullarna. Medans jag fixade maten knackade Elin o Linda på, kom in o surra en sväng :) Trevligt!
Efter maten busade vi ett tag till, tills de va dags för mig att gå ner på träningshuset och köra ett pass, mkt skönt... men så jävla surt att man inte kan köra lika hårt som förut... fan jag blir tokig på dessa kolhydrater. Annars när man spinner så brukar det spruta svett, det rinner på armar, ben, ansiktte o bröst... men nu är det inte så. Benen bär mig inte. Men ändå vill jag inte äta nå kolhydrater innan heller, får nästan som ångest och det känns som att jag inte förbränner lika mkt fett då. Hmmmmm....


Imorgon ska jag på cellprovtagning... åsså ska vi umgås med Maria och Bon :) Så kul att se lillgrabbarna ihop... nu leker dom verkligen ihop :) Gud så söt dom är!!!!!!!! På kvällen ska jag sola och träna...


Helgen ser ut som så...

Fredag; Åka ner till stan, själv... ut och äta med mamma och ta nån öl o surra massa :)
Lördag; SHOPPING... både ikea, birsta och willys. Hade tänkt gå ut, men helgen innan löning verkar ingen kunna eller vilja gå ut, anledningen till att jag har råd är att mina csn pengar ramlade in lite sent idag istället för förra månaden!! Så då blir det hemgång istället... Kanske går ut på mittis nästa helg istället, men jag tycker det är sååå mkt roligare att gå ut i stan, på mittis är det samma musik år ut och år in....samma samma samma. Men visst kand v ara roligt också ibland...

MEN, är det nån avbokning på åre holliday, så åker vi dit istället, hela våran lilla familj :)












Kommentarer
Postat av: Elin

Han är så stor pojken din, du är så fin. Ser pigg och fräsch ut trots att du har en liten knodd! =)

Btw, du behöver inte ha stöbröd i bullarna om du vill äta dem utan kolhydrater! Om smeten ändå inte binder sig så hä i en extra äggula.

Puss!

Postat av: ★ Twixy ★

haha, sant det. alltid samma musik OCH folk på Mittis ;)

söt lillkillen din är! =)

2010-02-18 @ 07:48:50
URL: http://lillatwixy.blogg.se/
Postat av: Jessica

man kan göra köttbullar utan ströbröd, de gör vi ;) om du söker på recept.nu på GI köttbullar så kommer de upp recept!!

2010-02-18 @ 09:18:39
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback