Psykopat

... jag rös i hela kroppen när du ringde, paniken kom krypandes innan du sa att du iallafall stod på benen. Tårarna, ilskan kom. Min fina lilla, ingen får göra dig illa, ingen. Jag kände det på mig. Det va därför jag sa att du skulle ringa, ifall att.... Jag hade rätt.
Jag hoppas han får vad han förtjänar. Jag älskar dig, du vet vem du är!


Gissa vad som hände idag. Jag gjorde hemlagad potatismos och ungsgratinerad falukorv, gissa vem som åt som en häst om inte Troy?! :) Första gången han äter ngt som jag gör utan att rysa och göra grimarser, så kuuuul! Men lillen har varit gnällig hela kvällen i princip, till och från. Jag va alldeles trött i skallen av allt gnäll o Johan va inte hemma. Han va dötrött strax innan 7, men vägrade somna, tålamodet va INTE de bästa kan jag säga, när jag hade så mkt som skulle göras och fixas. Tillslut satt jag han i matstolen så fick han titta på när jag gjorde bulldegen, skrek o gnällde... tillslut hör jag brak...då jag tar upp han har han bajs ända upp till nacken :( Eller kan man kalla brunt vatten bajs? Bara in i duschen båda två...efter duschen, ny jamas o blöja somnade han på 2 röda... stackars liten! Jag ringde Johan och grät mängder för jag fick så dåligt samvete för att jag har varit irriterad på han och nästintill låtit han skrika.... fattade ju inte att han hade ont i magen :( Mammas fina lilla hjärta! Guuud, kan inte magonten gå över nångång ???? :(

Bullarna blev goda, har ätit både 1 bulle o bulldeg, fy mig! Komme snart ha gått upp allt jag gått ner :(
Imorgon ska vi köpa allt till tårtorna jag ska baka, och hämta tårtformar får jag inte glömma!
Sedan kl 1 år det 1-års kontrollen...o vacination.


Ne, det får räcka för ikväll, jag är helt slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ett barn ock inte en kristallvas!...

2010-02-09 @ 22:50:06
Postat av: Ellinor

Åh Therese. Så där har jag också gjort (storgrinat av dåligt samvete) men jag brukar trösta mig med att vi är mammor, inte tankeläsare. Det är svårt att ha små barn som inte kan säga vad som är fel, gud vad skönt när talet kommer!



Du kunde omöjligt veta att han var bajsnödig och vet du, Troy är inte sur på dig för det :)



Lägg ut bilder från kalasandet, vill se! :)

Kram

2010-02-13 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback